Bisaya is one of the local languages which is widely spoken in Central and Southern Philippines. Overseas Bisoy have always missed this language because of its charm and unboring phrases - lots of jokes and funny story-telling. Bisayan language is probably one of the humorous languages in the world.

Bisaya Jokes - comedy

GITIK Anay
Pagka di jud masabot aning Manila.
Sa Alabang pa lang ako dako kaayo signboard Welcome.
Pag –abot nako sa Makati gidakop ko sa pulis gikuha ako drivers license.
Unsa man imo kaso
No Entry!!
*************************************************************
Huwes: Wetnes, Where were you when the impact came.
Interpreter: Asa ka dapit sa pag abot sa impakto.
*************************************************************
DISCRIMINATION WHEREVER
Si Juwan medyo may pagka laksot pero buotan. Ug mao dili niya malikayan ang discriminasyon sa kalibotan nga iyang gipuy-an.
Juwan:  Tarongon jud nako dala ako life kay siguro sa second life wala nay discriminasyon. Ug matuman na ako pangandoy na mahimo nga  usa ka anghel. Ug niabot nga gikutloan na sya sa iyang kinabuhi.
Nyor Pedro: Huwat lang sa kadiyot Wan kay dia nauna nimo. Pareho sab mo ani mga buotan. Tsur jud malangit.
Nyor Pedro(Mitawag sa usa ka tisoy nga lalaki): Iho isul-ob ning puti nga pako nya lupad.
Tisoy: Unsaon man ko nimo Nyor Pedro
Nyor Pedro: Himoon tikang Anghel.
Juwan: (Daan pa gyud ko Anghel jud ko.)
Nyor Pedro: Wan isul-ob ning itom nga pako nya lupad.
Juwan:  Tym pa Nyor Pedro ngano nga itom man ang ako pako.
Nyor Pedro: Himoon tika nga usa ka kwaknit!!
Juwan: Binuang man ni imo Nyor Pedro!! Unsa man ni discrimination..

No comments: